מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

שאלות ותשובות

יש לכם שאלה? איחדנו במקום אחד את השאלות והתשובות הנפוצות ביותר

משלוחים
מהן שיטות המשלוח באתר בריל?
משלוח חינם בקנייה ב-199 ₪ ומעלה משלוח ב- 24.90 ש"ח בלבד בקנייה מתחת ל- 199 ₪ משלוח לנקודת איסוף/לוקר ב- 14.90 ₪
תוך כמה זמן אקבל את המשלוח?
משלוח יסופק לכתובת שהוזנה עד 5 ימי עסקים. למעט ישובים מרוחקים (כגון יישובי הערבה, אילת, ים המלח, ישובים מעבר לקו הירוק, יישובי עוטף עזה, בקעת הירדן, יישוביי רמת הגולן, גבול הצפון) בהם זמן האספקה עשוי להתארך עד 7 ימי עסקים תקבלו עדכונים בהודעות בעניין סטטוס ההזמנה. בזמן מבצעים מיוחדים וחגים ייתכנו עיכובים בזמני האספקה.
האם ניתן לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה?
כן, במידה וקיבלתם עדכון שהחבילה הגיעה לחברת המשלוחים, תוכלו לעדכן אותם בלינק המתקבל בהודעה מחברת המשלוחים.
מה עלות המשלוח?
עלות המשלוח היא 24.9 ₪. כאשר קונים מעל 199 ₪, המשלוח חינם.
ניתן להגיע לאסוף מהסניף?
לא ניתן להגיע לאסוף מהסניפים.

החלפות והחזרות באתר
כיצד ניתן להחליף פריט שרכשתי באתר?
ניתן להחליף פריט שנרכש באתר עד 14 יום מזמן הקנייה בסניף הקרוב לביתכם או דרך תחתית האתר תחת החזרת פריט ולקבל זיכוי כספי לכרטיס האשראי. בתנאי שבמוצר לא נעשה שימוש, הוא תקין ונושא את תוויתו המקורית. הסכום הקובע הוא הסכום ששולם. אין אפשרות לקבל זיכוי לקנייה הבאה בחנויות.
כיצד ניתן לקבל החזר כספי על פריט שרכשתי באתר?
ניתן לבקש החזר כספי על פריט שנרכש באתר עד 14 ימים מזמן ביצוע ההזמנה – בסניף הקרוב לביתכם. יש לוודא שהמוצר תקין ,עם תוויתו המקורית ושלא נעשה בו שימוש, ולהציג את מספר ההזמנה שקיבלתם בדוא"ל. זיכוי כספי יעשה לכרטיס בו בוצעה ההזמנה בהתאם למחיר ששולם, אשר מופיע באישור ההזמנה. הזיכוי יתבצע במלואו, ללא עמלת ביטול, תוך 14 ימי עסקים מזמן החזרת הפריט. הביטול יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית ( כלומר עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה באותו מספר תשלומים).
ניתן להחזיר מוצר שקניתי באתר ולבקש זיכוי לקנייה הבאה?
ניתן להחזיר את הפריטים שנרכשו באתר עד 14 יום מזמן הקנייה, ולקבל זיכוי כספי לכרטיס האשראי. בתנאי שבמוצר לא נעשה שימוש, הוא תקין ונושא את תוויתו המקורית. הסכום הקובע הוא הסכום ששולם. אין אפשרות לקבל זיכוי לקנייה הבאה בחנויות.
האם ההחלפות חלות גם על בגדי ים ובגדים תחתונים?
בהתאם להוראות משרד הבריאות, לא ניתן להחזיר בגדים תחתונים, לרבות מארזי תחתונים, מארזי חולצות ובגדי ים. בנוסף, לא ניתן לקבל עבורם החזר או זיכוי כספי.
אם המידה אינה מתאימה, האם ניתן להחליף בכל אחד מסניפי הרשת?
ניתן לבצע החלפות בכל אחת מחנויות הרשת עד 14 ימים מזמן ביצוע ההזמנה וזאת בהתאם למלאי ולמחירים בסניף. ההחלפה תתבצע בתנאי שהמוצר באריזתו המקורית, לא נעשה בו שימוש ולא נפגם. בכפוף להצגת חשבונית קנייה. חשוב לציין – המלאים בסניפים שונים מהמלאים בחנות, ולכן מומלץ לבקש החזר כספי בחנות ולבצע הזמנה מחודשת עם המידה המתאימה באתר – מומלץ לבצע זאת מוקדם ככל האפשר, לפני שהמלאי יגמר

החלפות והחזרות – חנויות
רכשתי מוצר בחנות וברצוני להחליף אותו, איך אוכל לבצע זאת?
החלפת מוצרים ניתנת עד 14 יום מזמן הרכישה, בהצגת חשבונית קנייה. כאשר לא נעשה במוצר שימוש, אין בו פגם והוא באריזתו המקורית.
רכשתי מוצר בחנות וברצוני להחזירו ולקבל תמורתו שובר זיכוי. איך אוכל לבצע זאת?
ניתן לבצע זאת עד 10 ימי עסקים מזמן הרכישה, בכפוף להצגת חשבונית הקנייה וכאשר במוצר לא נעשה שימוש, אין בו פגם והוא באריזתו המקורית.
התחרטתי ואני רוצה לקבל את כספי בחזרה, כיצד ניתן לבצע זאת?
החזרת מוצרי הנעלה וביגוד שמחירם לצרכן מעל 50 ש"ח לחנות, על מנת לקבל החזר כספי, אפשרית מיום הרכישה ועד לתום שני ימי עסקים לאחריו. בכפוף להצגת חשבונית הקניה וכאשר המוצר באריזתו המקורית , לא נעשה בו שימוש ואין בו פגם. לא יינתן החזר כספי בגין עסקאות ששולמו בכרטיסים נטענים או בתווים בכל סוג שהוא.
האם ניתן להחזיר את דגמי Online Only בחנויות?
את דגמי Online Only ניתן להחזיר באמצעות שליח בלבד.

מבצעים
האם המחירים באתר זהים למחירים בחנויות?
מחירי הצרכן זהים באתר ובחנות. יחד עם זאת עשויים לחול הטבות בלעדיות ו/או מבצעים ייחודיים לרכישה באתר בלבד. חשוב לציין, לעיתים רבות חלים מבצעים על פריטים שניתן להשיג באתר בלבד, ולא בחנויות.
איך מממשים קוד קופון?
בכדי לממש את הנחת הקופון, ראשית יש לסיים את הרכישה בעגלת הקניות. בעגלת הקהיות יופיע שדה "הזן קוד קופון". יש להזין את הקוד הקופון וללחוץ על כפתור "שלח". יש לשים לב לתנאי מימוש ותוקף הקופון. במידה והקופון תקף לנרשמים בלבד, יש לבצע הרשמה לאתר ולאחר התחברות לממש את הקופון. לא יינתן זיכוי עבור קופון שלא מומש. ניתן לממש קופון אחד בלבד בכל הזמנה.
איך מממשים מבצע ללקוחות רשומים ונרשמים חדשים?
במידה וקיבלתם קוד קופון שתקף רק ללקוחות רשומים לאתר, יש לבצע הרשמה לאתר דרך כפתור "התחברות" , ולממש את הקופון לאחר ההתחברות.

ביטול עסקה
ביטול עסקה - אפשרות ביטול תוך 14 יום בקנייה באתר
קניתי באתר ואני רוצה לבטל עסקה. זה אפשרי? כן. ניתן לבקש ביטול עסקה תוך 14 ימים , בתנאי שמתקיימים התנאים הבאים- המוצר לא נפגם, הצגתם חשבונית, אישור הזמנה או פתק החלפה אשר מעידים על עצם ביצוע העסקה, זמן ביצוע העסקה, הסכום ששולם בעד המוצר ואמצעי התשלום. אנו נעשה כל שביכולתנו כדי לספק לכם מענה מהיר ושתוכלו לקבל את כספכם בחזרה בהקדם. אם ברצונכם לבטל את העסקה בטרם טופלה, עליכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות באחת הדרכים האלה: בעל פה: במקום העסק כהגדרתו בחוק. בכתב: באמצעות שליחת בקשה בדוא"ל cs@brillind.co.il,, בדואר רשום לכתובתנו ברחוב יעקב פריימן 20, ראשון לציון. באינטרנט: באמצעות עמוד צור קשר באתר. הפנייה תיענה במסגרת שעות פעילות שירות הלקוחות בימים א' - ה' בין השעות 08:00-16:00

שאלות כלליות
כיצד ניתן ליצור אתכם קשר?
ניתן ליצור אתנו קשר בכל אחת מהדרכים הבאות: בעל פה: במקום העסק כהגדרתו בחוק. בכתב: באמצעות שליחת בקשה בדוא"ל cs@brillind.co.il, בוואטסאפ במס' 055-9596989, בדואר רשום לכתובתנו ברחוב יעקב פריימן 20, ראשון לציון. באינטרנט: באמצעות עמוד צור קשר באתר. פניות שיעשו בכתב/ באינטרנט ייענו באי-מייל או טלפונית. בזמן ההמתנה למענה מנציג שירות הלקוחות, מומלץ להתעדכן מול תיבת הדוא"ל.
האם עליי להירשם לאתר על מנת לקנות בו ?
במידה ואינכם מעוניינים לבצע הרשמה, תוכלו להמשיך כ-"אורח" ולבצע קנייה באתר ללא רישום. אם זוהי קנייתכם הראשונה באתר באפשרותכם להירשם בתהליך הרשמה קצר לאתר או למועדון החברים שלנו SUPER FRIENDS המקנה לכם הטבות נוספות מעבר למבצעים באתר.
מהו החשבון שלי?
בהרשמה לאתר נוצר עבורכם מסך "החשבון שלי" עם כל פרטיכם האישיים שהזנתם באתר. ב- "חשבון שלי" ניתן לעקוב אחר הזמנות, לעדכן פרטים, לצפות בהיסטוריית הזמנות וב- "My Wish list". אם אתם חברי מועדון SUPER FRIENDS תוכלו ב-"חשבון שלי" לבדוק את מצב הנקודות שלכם ופירוט ההטבות להן אתם זכאים.
שכחתי את הסיסמא מה עליי לעשות?
בתהליך הכניסה לאתר יופיע קישור "שכחתי סיסמא". לאחר לחיצה על הקישור יהיה עליכם להזין את כתובת הדוא"ל שבאמצעותה נרשמתם לאתר. מייל עם לינק ישלח אליכם לדוא"ל ויוביל אתכם למסך איפוס ועדכון סיסמה.

תשלומים
מהן אפשרויות התשלום באתר?
ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה, מאסטרקארד, ישראכרט, דיינרס ואמריקן אקספרס. מס' התשלומים נקבע על פי גובה העסקה. ניתן לחלק לתשלומים החל מסכום של 200 ₪.
איך ממשים קוד קופון?
בכדי לממש את הנחת הקופון, ראשית יש לסיים את הרכישה בעגלת הקניות. בעגלת הקהיות יופיע שדה "הזן קוד קופון". יש להזין את הקוד הקופון וללחוץ על כפתור "שלח". יש לשים לב לתנאי מימוש ותוקף הקופון. במידה והקופון תקף לנרשמים בלבד, יש לבצע הרשמה לאתר ולאחר התחברות לממש את הקופון. לא יינתן זיכוי עבור קופון שלא מומש. ניתן לממש קופון אחד בלבד בכל הזמנה.
ניתן לחלק לתשלומים
ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה,דיינרס, מאסטרקארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס. מס' התשלומים נקבע על פי גובה העסקה. ניתן לחלק לתשלומים החל מסכום של 200 ₪.

הזמנות
קיבלתי הזמנה חלקית
אל דאגה, חייבנו אותך רק עבור המוצרים שקיבלת בפועל. תוכל לראות זאת בחשבונית שקיבלת.
קיבלתי מוצר פגום
ניתן ליצור קשר באמצעות טופס צור קשר שנמצא בתחתית האתר או צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בצ'אט.

מועדון לקוחות
מימוש נקודות
בכל קנייה צוברים 10% מעלות הקנייה בנקודות למימוש עתידי. כל 1 נקודה = 1 ש"ח
קוד קופון
בכדי לממש את הנחת הקופון, ראשית יש לסיים את הרכישה בעגלת הקניות. בעגלת הקניות יופיע שדה "הזן קוד קופון". יש להזין את הקוד הקופון וללחוץ על כפתור "שלח". יש לשים לב לתנאי מימוש ותוקף הקופון. במידה והקופון תקף לנרשמים בלבד, יש לבצע הרשמה לאתר ולאחר התחברות לממש את הקופון. לא יינתן זיכוי עבור קופון שלא מומש. ניתן לממש קופון אחד בלבד בכל הזמנה.